måndag 25 oktober 2010

Ungefär så här kommer vårat hus se ut

Fast i dom här färgerna

Så här kommer de se ut inne

Vår underbara kamin. Den kommer vara så mysig att titta på på kvällarna =)
Melvin på tomten
Lägger även ut lite bilder på andra hus som lite tips på hur man kan göra vissa saker. Här är trappen jag gillar
Här är vår tomt!
Så sjukt fin utsikt!

De var lite bilder iallafall! Nu kommer de inte hända så mycket förren nästa år! Vi kommer få flytta in kanske till midsommar 2011! De är inte allt för långt bort och vi kommer ha massor att göra innan också!
Men nästa sommar kommer vi bo i vårt hus iallafall =) Vad barnen ska tycka de är underbart då. Kuta ut och in som dom vill, de är så barn ska växa upp! =)

Vill gärna ha kommentarer vad ni tycker osv.... =)

8 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh jag blir så glad och avis!! ;) Detta kommer bli hur bra som helst det gumman! Räkna med att ni kommer få nattgäster titt som tätt.. hihi! ;) Jätte fin utsikt och huset är ju hur fint som helst! Jag är ett lyckorus med er! :) Puss å Kram Malin

Sandra sa...

De där kommer ju bli superbra! Jätte fint hus och en kanonutsikt..
Kram

Evelina sa...

Kommer ju bli kanon det där ju :) SÅ kul!

Moster sa...

Ja, jag håller med tidigare kommentarer. Dessutom helt sjuk utsikt å allt é bara hur underbart som helst. Ni är värd det. Barna och katterna kommer å få det hur bra som helst också. Moster oxå

Lynn Wallander sa...

Det kommer bli kanon!

Grattis,

Lynn

Anonym sa...

Är hos moster AnneLie och hon har visat mej Eran sida. Jag kommer att följa Ert bygge med stort intresse.

Vilken härlig utsikt och ett jättefint hus ni har valt. Hur många kvadrat är den på? Garage ska ni väl också ha på sikt kan jag tro.

Lycka till med allt och slit inte ut Er, låt det ta tid.

Kram från Carina

Sandra Nilsson sa...

Meen vad fint, kommer bli super! :)
//Sandra och Emelie

lb sa...

Men vad fint det kommer bli! Kommer följa bloggen med spänning :)