tisdag 2 november 2010

Såg att jag missade att skriva att vi inte ska den här färgen på takpannorna! Som blir såklart svart! Fast samma färg som panelen! Ljusgrå med vita knutar =)
Såna här "träd" ska jag försöka mig på att göra till huset också! Vill ha en stor och en liten i hallen och två små på barnens rum! Fast de ska vara belysning bakom som på näsa bild...


Sånt här badkar ska de bli... Något liknande iallafall!

Ska ta och åka ut till tomten någon dag och kolla läget =) De händer ju så mycket nu med vägen så man måste nästan kolla varje dag ;)
Vi har även köpt matjord som blir över efter vägen! Vi har massa matjord men inget hus haha.. Jaja man måste ju ta vara på allt när man får de billigt!
Längtar så otroligt mycket nu så de är sjukt! Men vi har mycket att förbereda! Just nu håller vi på att sälja masssa möbler och saker!! Så blir de mindre att frakta! För vi vill ju inte frakta dit massa gamla saker till ett nytt hus ju ;)

4 kommentarer:

malin sa...

Haha, gud vad jag älskar att vi är så lika vännen!! Jag har gjort ett sånt där träd som jag har i hallen våran! ;) Dom är skit snygga!! Puss å kram

malin sa...

Hahah jättekul juu! =) Det gick bra, fast jag hade ju givetvis hjälp av Suss som är grym på det mesta! ;) Vi gjorde våra i MDF-skivor och sen lackade fredric dom på sitt jobb. Men det är jätte fint, ska ta å lägga upp bilder så får du se! :) Vi måste dejtas någon dag, kasnke något nästa vecka? Saknar dig med! Puss

Daniella sa...

Jätte bra blogg! =) Ska bli spännande att få följa husbygget och se massa bilder. Det där kommer bli KANOOON!!!! =D
kram Daniella

Anna-Karin sa...

Tror att du utan problem ordnar dom där träden så händig och påhittig som du är. =)