måndag 27 december 2010

Hjälp!!

Jag kan inte bestämma mig för vilken vattenkokare vi ska ha!

De är den här jag var inne på först! 1,5l tror jag den är på!
Nr: 1
Den här är rätt snygg den med =)
Nr:2
Den här gillar jag också och den är på 2l tror jag de var!
Nr:3
Den här gillar jag färgen på! Men tyvärr var den med blå än tukos skrev någon!
Nr:4
Den här är lite frän också =)
Nr:5
Vilken tycker ni???????

Tyvärr har jag inte så mycket annat att säga.. Inga biler heller! Tror vatten är draget nu på tomten svårt å se för all denna snö, och sen har vi inte varit där på ett tag nu!

I morgon ska jag ringa runt och kolla om vi kan hitta någon lägenhet! Och hoppas vi kan flytta till 1feb!

Vi har haft en toppen jul och barnen har fått massa julklappar! Men nästa år då ska vi fira HEMMA i vårat NYA HUS!! =) Vi tänker inte röra på oss alls!!

Nu ska vi sova! Natti natti

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tycker helt klart att nr 2 är snyggast.

Såg din lista på saker som du köpt/vill köpa. Kan bara säga utan att försöka spoljera din glädje över att få inreda ert nya hus att jag gjorde samma sak- köpte en hel del saker i våras som jag verkligen ville ha och trodde skulle passa in och hade min bild av hur det skulle bli men när vi väl flyttat in så var det vissa saker som inte stämde så de ligger fortfarande i sina kartonger och väntar på att få sin plats. Kram

Sandra sa...

Jag tycker nr 2.. =)
Kram

Caroline sa...

Jag tycker också nr 2 är snyggast :)

Sedan har vi dom där "grytvantarna" som du visat i ett tidigare inlägg och jag tycker dom är bra.. men man måste anväända båda samtidigt för att man inte ska vara rädd och tappa plåten :P Dom är inte hala, men det känns lite obehagligt.

linn sa...

nummer tre tyckte jag om ;)

kram!