måndag 9 januari 2012

Bilder inne..

Här kommer lite fler bilder inne i huset... Inte riktigt färdigt men jag bju på dom iallafall =)



Längtar tills jag hittar de rätta underskåpet...


Duschdraperi bla ska upp...

På trappan ska vi sätta dit mörkgrå halvmånar...
De ska vara gråa fårskinn istället för de vita som ligger där nu..







Älskar att vi sitter nära kaminen... Perfekt om man är lite frusen.. =)









De var dom bilderna jag hade nu.. Ska ta fler foto på barnens rum och vårat, allrummet och tvättstugan... Så de kommer fler..... =)

Förresten någon som vet var man kan hitta turkosa gardiner gärna kappor??

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Har en fråga som jag ställer till alla som bloggar om Ljungby.

Hur upplever ni temperaturen i golvet?

Vår säljare lyfte fram att MÅNGA tycker golven är varma, nästan som golvärme pga undertrycket som finns med inomhusluft i grunden. Jag tycker golvet är mycket kallt (van vid kalla golv sedan tidigare men dessa är värre). Funderar på om det är något fel. Idag har vi någon minusgrader ute och då är golven väldigt kalla, funderar hur det blir när vi har ”riktig” vinter .

Mycket tacksam för svar om vad ni tycker om detta.

MVH Johanna
(www.100metertillvitsippor.blogspot.com)