torsdag 13 januari 2011

Bilder igen....

Nu kommer bilder på massa saker igen =)

Ska köpa lite sånt här och ha i fönsterna! Jag som gillar ljus =)
Något sånt här har jag tänkt i allrummet efter hela väggen vid fönstret!
Ena sidan blir symaskinen och andra sidan blir datorn och skrivaren.
Måste köpa massa vita ramar då jag inte vill ha svart längre ;)
Ljusstakar jag vill ha!
Något sånt här för kryddor ska finnas i en låda!
Ramar till Barnens rum!!
Lite fina burkar som man kan ha snoddar, hårspännen och massa rat i =)
Fint fat!
Bäddsoffa! Skulle vilja ha en vit! Eller en grå! Får älsklingen välja så blir de grått! Men de kanske finns så man kan byta överdrag så jag kan få ha en vit ibland ;) Skulle vilja ha några fårskinnsfällar på sitsen också! Då blir de ju inte lika skitigt heller!
Fin Lampa...
Skulle vilja ha den här i badrummet!
Vill ha några såna här burkar!
De ser så snyggt ut i lådorna =) Måste kolla hur mycket dom svänjer bara!
Kanske två sånna här till allrummet vid datan och symaskinen



Skitsnygg ram =)
Måste köpa den här!!
Lite halvsnygg att ha på någon byrå eller så =)

Fasen vad mycket man vill ha när man börjar kolla!! Jaja allt kommer vi ju inte köpa och de vi vill ha får man ta i omgångar!

2 kommentarer:

Sara sa...

Dom där burkarna är jag också sugen på :)

Sara sa...

Vi får ta en tur till ikea framöver :)