måndag 24 januari 2011

I veckan fick jag hem mina burkar! Och gud så snygga dom var! =)
Så här såg dom ut om ni inte minns!
Mycket snyggare i verkligheten var dom! Undra vad vi ska ha i dom sen då??
Dom svart vita burkarna blir de nog kakor i iallafall men dom andra vet jag inte än...

Nu är 3års kalaset över så nu kan vi bara koncentrera oss på att flytta, rensa saker och allt som har med tomten och huset att göra!
Vi ska ta och sätta upp brevlådan nu snart också!
Sen har vi ett möte på kommunen med dom andra som också köpt tomt där.. 3 familjer till blir de! Ska bli roligt å träffa dom!

Annars har vi inte så mycket mer att göra förren i april då vi börjar att planera tomten lite.. I maj kommer dom och gör grunden och i Juni kommer huset =) Längtar så sjukt mycket tills vi flyttar in i Juni, juli! Ska bli riktigt spännande och se hur allt kommer se ut när de är klart också! Tror att huset kommer vara större än vad vi tänkt oss.

Nej nu ska jag göra lunch till mig och barnen! Älsklingen kommer nog hem snart också, han har jobbat sen 3 inatt!
Hej hej

Inga kommentarer: