torsdag 20 januari 2011

Hej hej!

Vi var till smålandsvillan igår och fixade klart bygglovet!
Där fick vi veta att badrumsmattorna inte fanns kvar utan dom har en helt annan återförsäljare!
Så vi var tvungen att välja nytt i badrummet och golvet i tvättstugan/groventren!
De kändes inte lika bra som de förra men men...

Sen våran bänkskiva som vi älskar kunde vi inte välja heller! Pga att den var för kort och att isåfall så var vi tvungen att få en skarv eller ta en gammal hederlig bänkskiva! Blev inte så svårt val då vi INTE vill ha någon skarv Och INTE någon ful diskbänk! Så då fick vi välja en annan.
Så de blev den här:
Jag hoppas de blir bra! I värsta fall får vi väl köpa en ny då!
Men lite trist då vi blivit så fäst vid de andra!

I slutet på jan så ska vi på möte med kommunen och med resten som ska bygga för att bli någon "förening" Känns spännande att träffa dom andra också! Ett par vet jag redan vilka dom är och "känner" sedan vi var yngre...
Sen måste vi fixa upp brevlådan vi köpt idag! Måste bara ringa posten och tjata lite på dom så att vi får ha brevlåderna vid våran infart!

Annars har de inte hänt så mycket mer....



2 kommentarer:

malin sa...

Haha, ja lite trött var granen allt! ;)
Precis, ska bli spännande att se erat hus sen oxå! :) Hur stort kommer erat att bli?
Jaa än har jag inget jobb inbokat nästa vecka, så lutar åt en hel vecka i marieby så då kan jag ses vilken dag som helst, så himla skoj!! saknar dig med vännen!
Haha är ju ingen fisk-lover jag, men man får väl lära sig någongång kanske.. är ju alltid en början..! =P Pusss!

malin sa...

Det förstår jag verkligen att ni gör!! :) Jag tror deras skulle bli ¨på 200kvm oxå, spännande ju! Och så himla roligt med allt nytt å fräscht!! avis! ;)

Haha jaa så småningom lär jag mig nog äta fisk eller så skippar jag det. har inte lidit så mycket av det hittills ju! :P haha. Vi hörs å ses till veckan då, jihoo! =) Pusss