torsdag 6 januari 2011

Massa bilder igen... =)

Fina burkar som ska inhandlas

Funderar på om de kanske går att ha något sånt här i klädkammaren..
2st sånt här skåp (nå liknande iallafall) ovanför "diskbänken" i tvättstugan/grovingången



Ev något sånt här fast mindre i hallen! Något man kan sitta på också!
Jag och älsklingen måste ha nya madrasser till sängen!
Sånt här skydd för alla sängar ska inhandlas!
Ordning i byråerna ska de vara! Har sånt här och de är toppen!
Kanske ett sånt här sko/bänk fast då ska vi köpa till en dörr kanske i svart!
De här ska inhandlas! Super bra när man laddat klart telefonen och bara knula ner laddaren!
Super smart!
Jag skulle vilja ha två såna här på diskbänken men jag undrar om de går att fixa!?!?
SKA inhandlas, för just nu ligger våran bara i skåpet...
Kanske någon sån här bänkskiva i tvättstugan!
Glas som ska inhandlas! Har för mig att dom är lite större än vanliga glas!
En stor spegel måste inhandlas!
Vit eller svart är frågan!!??
Förvaringslådor som SKA inhandlas!
En sån här hylla skulle jag vilja ha i badrummet tror jag
Ev blir de två såna här lampor och så ska de köpas dimmer så man kan få myspys i köket! =)
Skulle nog vilja ha ett sånt här i hallen =)
SUper bra påsar!!
Så jäkla snygg lampa!!
Skulle vilja ha den här!!
Ev ett sånt här skåp till allrummet å ha tv på!
Skulle vilja ha den här i hallen tror jag fast den mindre av dom!
Lite tuff skål..
Karaff vill jag ha =)
Några fler såna här fast i olika storlekar ska inhandlas! Dom är super bra!
Säng till Madicken i framtiden kanske??!?
Önskar den här fanns i vitt då hade barnen fått en varsin sen!
Byrå till Hallen som Ska inhandlas!
Ev en till sån här så barnen får ha en varsin på sina rum!
Vin glas måste köpas (även om inte vi dricker vin så kan de kanske komma någon som gör de) =)
Snygg termos

plastskålar måste inhandlas också!
Skulle vilja ha den blommiga vid diskbänken i tvättstugan!
Vill ha =)
Tårtunderlägg som var lite tuffa
Kakformer
Glas som bara måste inhandlas!!! =)
Kaffe muggar som måste inhandlas! För dom vi har är så stor!
Badrumsskåp kanske??!
Något i den här stilen som skrivbord för både data och symaskin i allrummet!
En vit pall så slipper jag slipa och måla om den vi har! (Målade den vit och fin men så hade älsklingen fötterna på den när den inte hade torkat riktigt så de blev stora märken)
Snygg lampa som jag hoppas på att få köpa =)
Fasen de är mycket jag vill ha märker jag, Men vem vill inte de ;)
Bara för att jag lägger upp massa bilder så betyder de inte att vi kommer köpa de!! =)

Ska försöka hinna med en tur till tomten och ta lite kort om de går å ta sig upp! Men än händer de ju inte så mycket utan de kommer i maj!
Hejsvejs

2 kommentarer:

Sandra sa...

de är mycket snygga saker du vill köpa till huset.. =) kan tänka mig att man vill köpa de mesta nytt när man ändå bygger sig ett nytt hus..? ;-) kram

Anders sa...

snygga prylar du lyckas hitt =)