tisdag 18 januari 2011

Fyndat

Idag har jag och mamma fyndat massor igen =)

Den här vaggan ska målas vit
Helly Hansen tröja till mig och en kjol till Madicken
Fin rund sak för värmeljus, tofflor och skärp till Madicken, och ett pussen med klockan till Melvin
6st grogglas (har sånna sedan innan) 2 fian vinglas, en kandelaber, en svart prydnad med föräldrar som håller i ett barn, en turkos skål, 2st turkosa ljuslyktor, en liten hjärtskål, och två turkosa fat!
Allt detta för 450 kr =)


Sen köpte jag denna underbara form för ett presentkort vi fick i julklapp! Denna är mellan storleken! Ska sen köpa den störta och den minsta också =)

Idag fyller vår son hela 3år också =) Så idag ska vi lyxa till de med något gott!
Kalas blir på söndag!
Måste åka och köpa några presenter till honom idag då vi inte hunnit gjort de än =/ Tur han inte bryr sig så mycket om presenter =)
Nu ska jag höra av han vill ha för mat i dag, och sen ska jag ringa guben och kolla när han kommer hem så jag kan åka och handla presenterna sen! Hej hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till stora killen! Vår virvelvind fyllde tre i slutet på november.

Åh, jag har också ett par Gerbera-formar. Underbara att servera gratänger, bullar bröd etc i!

malin sa...

Grattis till storkillen!! :)

Har varit dålig på att kommentera här jag, men du lägger in så himla mycket fint! :) Himla roligt att vi har väldigt mycket av det du vill ha.. hihi! Maskroslampan måste du köpa, den är helt underbar!! vi har den stora i sovrummet med dimmer, himla mysig effekt blir det av den! :)

Malin och Patricks hus är från smålandsvillan å jag sa nu ihelgen när vi var där att jag trodde det var typ ett sånt ni skulle ha, ser ut så iaf tyckte jag! ;)
Och vi måste verkligen ses väldigt snart! Jag jobbar hela helgen, så vi kan tyvärr inte komma på kalas.
Men Fredric åker på kurs hela nästa vecka å har jag inget jobb då kommer jag bo i marieby, så då kan vi ses vilken dag som helst om du har tid! =D
Puss