tisdag 25 januari 2011

Köpte den här mattan idag. Den ska vara i köket framför diskho och spis i huset! Så man skyddar ekgolvet från vatten.
Köpte även dom här underbar filtarna! Två svarta till mig och älsklingen och en grön till Melvin och en lila till Madicken!
Kommer passa perfekt då jag vill att MAdicken ska ha en lila fondvägg och Melvin med något grönt i...


Det här överkastet måste jag kolla på! Är ute efter ett vitt men i samma kvalité som vi har och de här verkar vara de..
Tror att Madicken ska få en lila fondvägg på sitt rum! Mina systrar har en sån fondvägg och den är så snygg =)
Kanske två sånna här i vårat sovrum för kläder, bättre att slänga dom på stolen än på golvet ;)
Dom kostar nu 199:- istället för 399:- så jag tror jag måste prata med älsklingen lite fort om de =)

2 kommentarer:

sandra sa...

såndär filt har jag. sitter faktiskt insvept i den nu :D DOm e supersköna! och VÄLDIGT varma :D

Anonym sa...

Vilken fin tapet! Vet du vad den heter/kommer ifrån? Sanna